Edwin Best CRM & Cx
Succesvol klantgericht ondernemen

Je CRM in lijn met Customer experience (Cx) voor betrokken medewerkers en klanten.

[wpseo_breadcrumb]

Offerte aanvragen, meer weten, afspraak maken?

CRM, Customer experience, Klantgericht ondernemen? De materie is complex; Waar te beginnen, wat is de beste aanpak? Met een onderhoud kunnen we je vraagstelling in detail doorspreken. Vanuit mijn frisse blik, vernieuwende en heldere inzichten op het vraagstuk.

T: +31308771370 | e: edwin@edwinbest.nl | contactformulier:


    Achtergrondinformatie:

    Privacy statement

    Edwinbest.nl respecteert uw privacy en verklaart uw verkregen persoonsgegevens vertrouwelijk te behandelen. Het uitgangspunt is dat we met uw gegevens omgaan zoals we willen dat met onze eigen gegevens wordt omgegaan. In deze privacy verklaring leest u alles over de manier waarop persoonsgegevens worden verzameld en hoe daarmee omgegaan wordt. Zo wordt uitgelegd waar gegevens opgeslagen liggen en voor welke doelen gegevens verwerkt worden.

    Privacy statement>>

    Over EdwinBest.nl

    Ik begeleid ondernemers met de transformatie naar succesvol klantgericht ondernemen. Dit doe ik door CRM in lijn met Customer experience (Cx) te brengen voor betrokken medewerkers en klanten. Het effect? Een flexibele organisatie waar de klant en medewerker centraal staan in alle facetten van de bedrijfsvoering. Afhankelijk van de context en vraagstelling variëren de trajecten van totaalprojecten (van strategie tot en met de implementatie) tot deelprojecten (een groeisessie, selectie van een CRM-oplossing).

    Vertrouwd door

    Edwin Best CRM & CX Nieuwsbrief

    Blijf op de hoogte.


      The Best CRM management boek

      Succesvol klantgericht ondernemen.

      Sinds 1 oktober 2009 realiseer ik samen met klanten & business partners consultancy trajecten op het vlak van CRM, Customer experience en klantgericht ondernemen. De opgedane ervaringen aangevuld met de meest recente trends & ontwikkelingen heb ik vertaald in mijn in 2019 uitgebrachte managementboek.

      PDF

      Global Cx journey around the world

      1 april 2022 ben ik 12,5 jaar actief als ondernemer in de CRM en Cx business. Om dit te vieren heb ik samen met 12 Cx consultants over de gehele wereld een inspiratiereis geschreven. Dit in de vorm van een PDF: Global Cx journey around the world (Engels).

      Klik een van de items voor meer informatie.