Edwin Best CRM & Cx
Masterclass succesvol klantgericht ondernemen

Je CRM in lijn met Customer experience (Cx) voor betrokken medewerkers en klanten.

Home » Masterclass succesvol klantgericht ondernemen open inschrijving

Natuurlijk wil je een succes maken van de invoering van klantgericht ondernemen. Wil je weten op welke wijze er een succes van te maken? Wil je meegenomen worden met de laatste ontwikkelingen met CRM & Customer Experience, de beleveniseconomie, touchpoints & digitalisering, Lean & Agile. Aan de slag met je eigen strategie? Volg dan de masterclass succesvol klantgericht ondernemen!

Deze masterclass wordt verzorgd door Edwin Best, internationaal CRM en customer experience expert.

Zijn boek, ‘Succesvol klantgericht ondernemen, je CRM in lijn met customer experience voor betrokken klanten en medewerkers ‘, vormt de leidraad voor de masterclass en is inbegrepen in de prijs van de masterclass

De masterclass is op basis van open inschrijving, voor incompany is deze op maat.

Meer weten? Contact>> 

 

Succesvol klantgericht ondernemen

Als je klantgericht wilt ondernemen, sta je voor twee uitdagingen.

  1. Je moet de techniek op orde hebben (CRM.)
  2. Je moet de juiste cultuur in de organisatie weten te krijgen.

In de praktijk is de techniek – het CRM-systeem – vaak leidend in plaats van ondersteunend. Terwijl de customer experience net zo goed wordt bepaald door de houding van management en medewerkers.

In de masterclass succesvol klantgericht ondernemen worden de stappen uiteengezet die leiden naar een succesvolle combinatie van techniek en klantbeleving. De vorm is action learning, leren door te doen en ervaren. De masterclass sluit je af met een persoonlijk actieplan.

Programma

 

 

 

 De masterclass in het kort:

  • je leert alles over CRM en customer experience en hoe deze zich tot elkaar verhouden
  • je wordt meegenomen met de laatste ontwikkelingen: kunstmatige intelligentie, experience design, digitale transformatie, Omnichannel CRM, SAFe Agile, customer journey, employee journey, VOC en VOE
  • je krijgt inzicht in best practices op het gebied van succesvol klantgericht ondernemen
  • je vergroot je competenties
  • je ontmoet collega’s van wie je veel kunt leren
  • je maakt je persoonlijke actieplan om je bedrijfsgroei te stimuleren

 Locatie: een inspirerend hotel in Midden Nederland met een unieke indoor outdoor experience

Praktische informatie en inschrijven

 De masterclass vindt plaats op donderdag en vrijdag in een inspirerend hotel in midden Nederland. De Masterclass start donderdag om 9.00 uur en eindigt vrijdag om 16.00 uur, inclusief diner en overnachting.

 

 

De totale investering is € 1.299,=, all in maar exclusief BTW. Eten, drinken en de overnachting zijn in de prijs inbegrepen. Bedrijven en ondernemers kunnen de kosten van een training of opleiding integraal als zakelijke kosten opvoeren. Wegens geldelijke verplichtingen wordt bij annulering tot 2 weken van te voren  € 200,= gerestitueerd.

Open inschrijving of incompany?

De masterclass is op basis van open inschrijving. Voor Incompany is er een masterclass op maat: Contact>>

Meer weten?

De eerst volgende masterclass staat voor 8 en 9 oktober 2020 op de rol.

Interesse? Vul het inschrijfformulier in of neem contact op.

Inschrijfformulier:

Inschrijven masterclass open inschrijving

Contactformulier

     

    Over EdwinBest.nl

    Ik begeleid ondernemers met de transformatie naar succesvol klantgericht ondernemen. Dit doe ik door CRM in lijn met Customer experience (Cx) te brengen voor betrokken medewerkers en klanten. Het effect? Een flexibele organisatie waar de klant en medewerker centraal staan in alle facetten van de bedrijfsvoering. Afhankelijk van de context en vraagstelling variëren de trajecten van totaalprojecten (van strategie tot en met de implementatie) tot deelprojecten (een groeisessie, selectie van een CRM-oplossing).

    Vertrouwd door

    Edwin Best CRM & CX Nieuwsbrief

    Blijf op de hoogte.


      The Best CRM management boek

      Succesvol klantgericht ondernemen.

      Sinds 1 oktober 2009 realiseer ik samen met klanten & business partners projecten en adviestrajecten op het vlak van CRM, customer experience en klantgericht ondernemen.

      De opgedane ervaringen aangevuld met de meest recente trends & ontwikkelingen heb ik vertaald in mijn in 2019 uitgebrachte management boek.

      Klik een van de items voor meer informatie.