Edwin Best CRM & Cx
Masterclass succesvol klantgericht ondernemen

Je CRM in lijn met Customer experience (Cx) voor betrokken medewerkers en klanten.

Home » Masterclass succesvol klantgericht ondernemen open inschrijving

Natuurlijk wil je een succes maken van de invoering van klantgericht ondernemen. Wil je weten op welke wijze er een succes van te maken? Wil je meegenomen worden met de laatste ontwikkelingen met CRM & Customer experience, de beleveniseconomie, touchpoints & digitalisering, Lean & Agile. Aan de slag met je eigen strategie? Volg dan de masterclass succesvol klantgericht ondernemen!

De masterclass succesvol klantgericht ondernemen wordt verzorgd door Edwin Best, internationaal CRM en customer experience expert.

Zijn boek, ‘Succesvol klantgericht ondernemen, je CRM in lijn met customer experience voor betrokken klanten en medewerkers ‘, vormt de leidraad voor de masterclass en is inbegrepen in de prijs van de masterclass

De masterclass is op basis van open inschrijving, voor incompany is deze op maat.

Meer weten masterclass incompany? Contact>> 

 

Succesvol klantgericht ondernemen

Als je klantgericht wilt ondernemen, sta je voor twee uitdagingen.

  1. Je moet de techniek op orde hebben; digitalisering met CRM, AI en aangevuld met data van externe bronnen. Ik noem dit de koude – ‘de blauwe’ – kant.
  2. Je moet de juiste cultuur in de organisatie weten te krijgen; data driven werken, agility, leiderschap, empowerment van medewerkers. Ik noem dit de warme – ‘de rode’ – kant. 
  3.  

In de praktijk is de techniek – de blauwe kant – vaak leidend in plaats van ondersteunend. Terwijl de Customer experience net zo goed wordt bepaald door de rode kant: competenties, houding van management en medewerkers.

In de masterclass succesvol klantgericht ondernemen worden de stappen uiteengezet die leiden naar een succesvolle combinatie van techniek en klantbeleving. De vorm is action learning, leren door te doen en ervaren. De masterclass sluit je af met een persoonlijk actieplan.

Programma

 

 

De masterclass in het kort:

  • je leert alles over CRM en customer experience en hoe deze zich tot elkaar verhouden
  • je wordt meegenomen met de laatste ontwikkelingen: kunstmatige intelligentie, experience design, digitale transformatie, Omnichannel CRM, SAFe Agile, customer journey, employee journey, VOC en VOE
  • je krijgt inzicht in best practices op het gebied van succesvol klantgericht ondernemen
  • je krijgt inzicht wat er komt kijken bij de selectie van CRM
  • je vergroot je competenties
  • je ontmoet collega’s van wie je veel kunt leren
  • je maakt je persoonlijke actieplan om je bedrijfsgroei te stimuleren

Praktische informatie

Locatie: een inspirerend hotel in Midden Nederland met een unieke indoor outdoor experience of online naar gelang de omstandigheden. De masterclass vindt plaats op donderdag en vrijdag. De Masterclass start donderdag om 9.00 uur en eindigt vrijdag om 16.00 uur, inclusief diner en overnachting.

 

 

Investering en inschrijven

De totale investering is € 1.299,=, all in maar exclusief BTW. Eten, drinken en de overnachting zijn in de prijs inbegrepen. Bedrijven en ondernemers kunnen de kosten van een training of opleiding integraal als zakelijke kosten opvoeren. Wegens geldelijke verplichtingen wordt bij annulering tot 2 weken van te voren  € 200,= gerestitueerd.

Open inschrijving of incompany?

De masterclass is op basis van open inschrijving. Voor Incompany is er een masterclass op maat: Contact>>

Meer weten?

De eerst volgende masterclass staat voor 11 en 12 februari 2021 op de rol.

Interesse? Vul het inschrijfformulier in of neem contact op.

Inschrijfformulier:

Inschrijven masterclass open inschrijving

Contactformulier

    Over EdwinBest.nl

    Ik begeleid ondernemers met de transformatie naar succesvol klantgericht ondernemen. Dit doe ik door CRM in lijn met Customer experience (Cx) te brengen voor betrokken medewerkers en klanten. Het effect? Een flexibele organisatie waar de klant en medewerker centraal staan in alle facetten van de bedrijfsvoering. Afhankelijk van de context en vraagstelling variëren de trajecten van totaalprojecten (van strategie tot en met de implementatie) tot deelprojecten (een groeisessie, selectie van een CRM-oplossing).

    Vertrouwd door

    Edwin Best CRM & CX Nieuwsbrief

    Blijf op de hoogte.


      The Best CRM management boek

      Succesvol klantgericht ondernemen.

      Sinds 1 oktober 2009 realiseer ik samen met klanten & business partners consultancy trajecten op het vlak van CRM, Customer experience en klantgericht ondernemen. De opgedane ervaringen aangevuld met de meest recente trends & ontwikkelingen heb ik vertaald in mijn in 2019 uitgebrachte managementboek.

      PDF

      Global Cx journey around the world

      1 april 2022 ben ik 12,5 jaar actief als ondernemer in de CRM en Cx business. Om dit te vieren heb ik samen met 12 Cx consultants over de gehele wereld een inspiratiereis geschreven. Dit in de vorm van een PDF: Global Cx journey around the world (Engels).

      Klik een van de items voor meer informatie.