Geachte lezer,

De eerste update van 2019. Als onderwerpen:

  • Klantgericht ondernemen anno 2019, wat zijn de laatste ontwikkelingen.
  • Met je eigen mix van CRM & Customer Experience succesvol klantgericht ondernemen.
  • The International Customer Experience Awards 2019.
  • Mijn eigen management boek “Succesvol klantgericht ondernemen”.
  • Veel inspiratie!

Met enthousiaste groet,

Edwin J. Best RB

The Best CRM

Klantgericht ondernemen anno 2019. Wat zijn de laatste ontwikkelingen?

Wat zijn de ontwikkelingen in het klantgedrag? Waarom klantverwachtingen overtreffen? Wat zijn in de context van klantgericht ondernemen de ontwikkelingen in het organisatiegedrag? Wat zijn, op basis van actuele onderzoeken, de hedendaagse klantverwachtingen in cijfers?

Met je eigen mix van CRM & Customer Experience succesvol klantgericht ondernemen.

De klant verwacht vandaag de dag een combinatie van een product of dienst met een (merk)beleving. De klantbeleving wordt steeds vaker het onderscheidende element in de besluitvorming! Hoe hierop in te spelen? Met jouw unieke mix van CRM en Customer Experience!

The International Customer Experience Awards 2019.

Nationaal en internationaal staat klantervaring bij menig bestuurder hoog op de agenda. Teams van uiteenlopende organisaties zijn bezig met een breed scala aan initiatieven om de klantervaring te optimaliseren. Met The International Customer Experience Awards 2019 wordt er een podium geboden om deze CRM & Customer Experience cases tentoon te stellen. De beste cases, gejureerd door een onafhankelijke internationale jury, mogen aan het einde van een spannende dag het podium op om de awards in hun categorie in ontvangst te nemen.

Management boek “Succesvol klantgericht ondernemen”.

In het vierde kwartaal van 2019 breng ik mijn management boek “Succesvol klantgericht ondernemen” uit. Centraal staat de mix van CRM en Customer Experience. Inmiddels is het manuscript gereed! Momenteel wordt het ontwerp van het boek gemaakt en het plan de campagne gemaakt voor het uitgeven.

Inschrijven nieuwsbrief

Wilt u op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen op het vlak van CRM en klantgericht ondernemen? Inhoudelijke beschouwingen lezen over actuele CRM / Cx thema’s? Mee worden genomen met de laatste ontwikkelingen op het vlak van digitalisering, technologie en CRM systemen?