Beste lezer,
De tweede update van 2019 met de volgende onderwerpen:
- het huwelijk tussen AVG en CRM – hoe gaat het met ze?
- update SugarCRM, stand van zaken met kunstmatige intelligentie en marketing automation.
- mijn eigen management boek ‘Succesvol klantgericht ondernemen’, op basis van dit boek heb ik een fasterclass en masterclass succesvol klantgericht ondernemen ontwikkeld.
Veel inspiratie!
Met enthousiaste groet,
Edwin J. Best RB
The Best CRM
Het huwelijk tussen AVG en CRM – Hoe gaat het met ze?
Wie AVG en CRM ziet als twee met elkaar verbonden echtgenoten, komt tot de verrassende conclusie dat zij een uitdagend huwelijk hebben. De een, genaamd CRM, wil zo veel mogelijk alles van iedereen weten. De ander, AVG, geeft aan dat je niet zomaar je neus in andermans zaken mag steken. Betekent dat ‘kibbelen’, of komen ze er samen wel uit? Gastblogger Clément Bauduin neemt je mee.
Lees snel verder, het huwelijk tussen AVG en CRM>>
SugarCRM en kunstmatige intelligentie.
Belangrijke ontwikkelingen met CRM systemen zijn kunstmatige intelligentie en marketing automation. In deze post zet ik Hint uiteen, de kunstmatige intelligentie lijn van SugarCRM. De ontwikkelingen van andere CRM spelers met kunstmatige intelligentie volgen in de komende updates.
Lees snel verder, SugarCRM en kunstmatige intelligentie>>
Overname Salesfusion door SugarCRM
Belangrijke ontwikkelingen met CRM systemen zijn kunstmatige intelligentie en marketing automation. Met de overname van Salesfusion door SugarCRM biedt SugarCRM nu een state of the art marketing automation platform. In deze post zet ik alles op een rijtje.
Lees snel verder, overname Salesfusion door SugarCRM>>
Management boek “Succesvol klantgericht ondernemen”.
In september 2019 breng ik mijn management boek ‘Succesvol klantgericht ondernemen’ uit. Centraal staat de mix van CRM en Customer Experience. Het manuscript, de vormgeving en het ontwerp zijn gereed. In augustus wordt het boek gedrukt.
Lees snel verder, sneak preview>>
Fasterclass en masterclass ‘Succesvol klantgericht ondernemen’.
Op basis van mijn managementboek ‘Succesvol klantgericht ondernemen’ heb ik een fasterclass en materclass succesvol klantgericht ondernemen ontwikkeld. De fasterclass is op basis van open inschrijving en de masterclass is op basis van incompany.