In de post “CRM 2018. Waar AI en het menszijn samenkomen>>” ga ik in op CRM anno 2018. In deze post beschrijf ik de verschuiving van de productie economie via de service economie naar de belevenis economie. Een belevenis economie waarbij klantgericht ondernemen actueler is dan ooit. Ik beschrijf de ontwikkelingen op het vlak van klantgericht ondernemen anno 2018, op welke wijze invulling te geven aan customer experience. Verder ga ik in op de rol van kunstmatige intelligentie (artificiële intelligentie of AI) met customer experience. Tenslotte beschrijf ik het verband met AI en het menszijn.

Een kort onderzoek.

Wat zijn in 2018 de CRM prioriteiten en ontwikkelingen voor BV Nederland. Deze enquete wordt anoniem verwerkt en bestaat uit vijf korte vragen.

U heeft tot 1 maart de mogelijkheid om deze enquete in te vullen, de uitslag wordt gepubliceerd in de volgende CRM update. Als u uw email adres achterlaat wordt deze ook per email aan u verstuurd.

Dank en succes!

Link naar de enquete>> Of knip en plak de url: https://www.survio.com/survey/d/F7I3R6K3P0M2Y5L6L

Meer weten?