Scan CRM en Klantgericht ondernemen.

Benieuwd waar uw onderneming staat met Klantgericht Ondernemen & CRM? Vul deze integrale – online – CRM scan in wij verwerken deze voor U!

Link naar de scan

Of copy paste: https://www.survio.com/survey/d/A3H0A2C9Q7I8X2U7B

Uw opbrengst

  • Helder inzicht hoe uw onderneming of instelling er voor staat met CRM & klantgestuurd ondernemen.
  • Integrale scan: CRM strategie, processen en systemen, gedrag, leiderschapsstijl, Customer Journey, Customer Experience.
  • Uitkomsten, inzicht in:
    • De context van en verbinding met alle facetten op het vlak van klantgericht ondernemen.
    • Wat er goed gaat.
    • Wat de uitdagingen zijn en wat moet er gebeuren.

Uw investering

  • 200 euro handlingskosten, all in maar exclusief BTW.
  • 90 vragen doorlopen met per vraag als beantwoording een schaal tussen 1 (geheel oneens) en 7 (geheel mee eens.)
  • Vooraf telefonisch / per email afstemming over de context van de scan.
  • Achteraf een telefonisch onderhoud over de uitkomsten van de scan.

Aanpak

Voor de verschillende deelgebieden, zie “integrale scan”, zijn per deelgebied meerdere stellingen geformuleerd. Deze stellingen zijn afgeleid van de belangrijkste kenmerken waar een klant gestuurde organisatie in zijn algemeenheid aan moet voldoen wil het succesvol zijn: deze kenmerken zijn generiek en niet specifiek voor een bepaalde branche.

Na beantwoording van de stellingen verwerken wij de CRM scan voor u: op enkele A4 tjes uw CRM radar en in welke mate uw organisatie “scoort” op de verschillende deelgebieden voor CRM & Klantgericht Ondernemen, wat de samenhang hiertussen is en waar en wat de aandachtspunten zijn. De uitkomsten worden in een telefonisch onderhoud toegelicht en besproken.

Integrale scan, de aspecten waar deze CRM scan op ingaat bestrijkt alle facetten van een onderneming:

  1. CRM doelstellingen
  2. CRM & overall strategie
  3. CRM & individuele klantstrategie
  4. CRM & klantcontact strategie
  5. CRM & (klant) processen
  6. CRM & (klant) informatie
  7. CRM & personeel
  8. CRM & kennismanagement

Meer weten?

CRM, Customer experience, Klantgericht ondernemen? De materie is complex; Waar te beginnen, wat is de beste aanpak? Met een onderhoud kunnen we je vraagstelling in detail doorspreken. Vanuit mijn frisse blik, vernieuwende en heldere inzichten op het vraagstuk.

T: +31308771370 | e: edwin@edwinbest.nl | contactformulier:

Contact