Edwin Best CRM & Cx
Fasterclass succesvol klantgericht ondernemen

Je CRM in lijn met Customer experience (Cx) voor betrokken medewerkers en klanten.

[wpseo_breadcrumb]

Wil je in een korte en krachtige sessie meegenomen worden met de laatste stand van zaken op het vlak van Customer experience (Cx), CRM en klantgericht ondernemen? Praktische inzichten verkrijgen waar je gelijk mee aan de slag kan voor vragen als: hoe staan Cx en CRM met elkaar in verbinding, wat is nu de crux om succesvol klantgericht te ondernemen? Volg dan de fasterclass succesvol klantgericht ondernemen!

De fasterclass succesvol klantgericht ondernemen wordt verzorgd door Edwin Best, CRM en customer experience trusted advisor.

Zijn management boek, ‘Succesvol klantgericht ondernemen, je CRM in lijn met customer experience voor betrokken klanten en medewerkers ‘, vormt de leidraad voor de fasterclass en is inbegrepen in de prijs van de fasterclass.

De fasterclass is op basis van open inschrijving. Voor een fasterclass op maat, meer weten? Ik wil meer weten>> 

 

 

Succesvol klantgericht ondernemen

Als je klantgericht wilt ondernemen, sta je voor twee uitdagingen.

  1. Je moet de techniek op orde hebben; digitalisering met CRM, AI en aangevuld met data van externe bronnen. Ik noem dit de koude – ‘de blauwe’ – kant.
  2. Je moet de juiste cultuur in de organisatie weten te krijgen; data driven werken, agility, leiderschap, empowerment van medewerkers. Ik noem dit de warme – ‘de rode’ – kant. 

In de praktijk is de techniek – de blauwe kant – vaak leidend in plaats van ondersteunend. Terwijl de Customer experience net zo goed wordt bepaald door de rode kant: competenties, houding van management en medewerkers.

De fasterclass succesvol klantgericht ondernemen is een korte en krachtige workshop die je mee neemt met CRM, Cx en wat een succesvolle combinatie van techniek en klantbeleving is.

Programma

 

Fasterclass klantgericht ondernemen

 

De Fasterclass in het kort. Je wordt meegenomen met:

  • de laatste ontwikkelingen van CRM en Cx en hoe deze zich tot elkaar verhouden
  • de laatste ontwikkelingen op het gebied van technologie, kunstmatige intelligentie, service design, digitale transformatie, Omnichannel CRM, SAFe Agile, customer journey & employee journey
  • de verschillende CRM en Cx strategieën
  • de ins en outs van een CRM pakketselectie

Locatie: een inspirerende locatie in Midden Nederland met een unieke indoor outdoor experience

Praktische informatie

De fasterclass wordt periodiek georganiseerd in een inspirerend hotel in midden Nederland. Dan wel online naar gelang de omstandigheden. De fasterclass start op wisselende dagen in de week, de gewenste dag wordt afgestemd met de deelnemers. We starten om 9.00 uur en eindigt om 13.00 uur, we sluiten af met een lunch en wrap up.

Investering en inschrijven

  • Op locatie in een inspirerende hotel? De totale investering is € 300,=, all in en inclusief het boek maar exclusief BTW. Voor een lunch na afloop wordt gezorgd.

  • Online workshop? De totale investering is € 250,= all in en inclusief het boek maar exclusief BTW.

Bedrijven en ondernemers kunnen de kosten van een training of opleiding integraal als zakelijke kosten opvoeren. Wegens geldelijke verplichtingen wordt bij annulering tot 2 weken van te voren  € 50,= gerestitueerd.  

Inschrijven, meer weten?

Inschrijven in de webshop:

Link naar de webshop>>

Meer weten:

     

    Over EdwinBest.nl

    Ik begeleid ondernemers met de transformatie naar succesvol klantgericht ondernemen. Dit doe ik door CRM in lijn met Customer experience (Cx) te brengen voor betrokken medewerkers en klanten. Het effect? Een flexibele organisatie waar de klant en medewerker centraal staan in alle facetten van de bedrijfsvoering. Afhankelijk van de context en vraagstelling variëren de trajecten van totaalprojecten (van strategie tot en met de implementatie) tot deelprojecten (een groeisessie, selectie van een CRM-oplossing).

    Vertrouwd door

    Edwin Best CRM & CX Nieuwsbrief

    Blijf op de hoogte.


      The Best CRM management boek

      Succesvol klantgericht ondernemen.

      Sinds 1 oktober 2009 realiseer ik samen met klanten & business partners consultancy trajecten op het vlak van CRM, Customer experience en klantgericht ondernemen. De opgedane ervaringen aangevuld met de meest recente trends & ontwikkelingen heb ik vertaald in mijn in 2019 uitgebrachte managementboek.

      PDF

      Global Cx journey around the world

      1 april 2022 ben ik 12,5 jaar actief als ondernemer in de CRM en Cx business. Om dit te vieren heb ik samen met 12 Cx consultants over de gehele wereld een inspiratiereis geschreven. Dit in de vorm van een PDF: Global Cx journey around the world (Engels).

      Klik een van de items voor meer informatie.