Edwin Best CRM & Cx
Fasterclass succesvol klantgericht ondernemen

Je CRM in lijn met Customer experience (Cx) voor betrokken medewerkers en klanten.

Home » Fasterclass succesvol klantgericht ondernemen

Wil je in een korte maar krachtige sessie meegenomen worden met de laatste stand van zaken met Customer experience (Cx) en CRM? Hoe Cx en CRM tot elkaar in verhouding staan? Wat is nu klantgericht ondernemen? Volg dan de fasterclass succesvol klantgericht ondernemen!

Deze fasterclass wordt verzorgd door Edwin Best, CRM en customer experience expert.

Zijn boek, ‘Succesvol klantgericht ondernemen, je CRM in lijn met customer experience voor betrokken klanten en medewerkers ‘, vormt de leidraad voor de fasterclass en is inbegrepen in de prijs van de fasterclass

De fasterclass is op basis van open inschrijving. Voor een fasterclass op maat, meer weten? Contact>> 

 

 

Succesvol klantgericht ondernemen

Als je klantgericht wilt ondernemen, sta je voor twee uitdagingen.

  1. Je moet de techniek op orde hebben (CRM oplossing.
  2. Je moet de juiste cultuur in de organisatie weten te krijgen.

In de praktijk is de techniek – het CRM-systeem – vaak leidend in plaats van ondersteunend. Terwijl de customer experience net zo goed wordt bepaald door de houding van management en medewerkers.

De fasterclass succesvol klantgericht ondernemen is een korte en krachtige workshop die je mee neemt met CRM, Cx en wat een succesvolle combinatie van techniek en klantbeleving is.

Programma

 

Fasterclass klantgericht ondernemen

 

 De Fasterclass in het kort:

  • je wordt meegenomen met de laatste ontwikkelingen van CRM en Cx en hoe deze zich tot elkaar verhouden
  • je wordt meegenomen met de laatste ontwikkelingen op het gebied van technologie, kunstmatige intelligentie, service design, digitale transformatie, Omnichannel CRM, SAFe Agile, customer journey, employee journey
  • je wordt meegenomen met de verschillende CRM en Cx strategieën

 Locatie: een inspirerende locatie in Midden Nederland met een unieke indoor outdoor experience

Praktische informatie en inschrijven

 De fasterclass wordt periodiek georganiseerd in een inspirerend hotel in midden Nederland. De fasterclass start op wisselende dagen in de week, de gewenste dag wordt afgestemd met de deelnemers. We starten om 9.00 uur en eindigt om 13.00 uur, we sluiten af met een lunch en wrap up.

 

De totale investering is € 350,=, all in maar exclusief BTW. Voor een lunch na afloop wordt gezorgd.  Bedrijven en ondernemers kunnen de kosten van een training of opleiding integraal als zakelijke kosten opvoeren. Wegens geldelijke verplichtingen wordt bij annulering tot 2 weken van te voren  € 50,= gerestitueerd.  

Meer weten, inschrijven?

     

    Over EdwinBest.nl

    Ik begeleid ondernemers met de transformatie naar succesvol klantgericht ondernemen. Dit doe ik door CRM in lijn met Customer experience (Cx) te brengen voor betrokken medewerkers en klanten. Het effect? Een flexibele organisatie waar de klant en medewerker centraal staan in alle facetten van de bedrijfsvoering. Afhankelijk van de context en vraagstelling variëren de trajecten van totaalprojecten (van strategie tot en met de implementatie) tot deelprojecten (een groeisessie, selectie van een CRM-oplossing).

    Vertrouwd door

    Edwin Best CRM & CX Nieuwsbrief

    Blijf op de hoogte.


      The Best CRM management boek

      Succesvol klantgericht ondernemen.

      Sinds 1 oktober 2009 realiseer ik samen met klanten & business partners projecten en adviestrajecten op het vlak van CRM, customer experience en klantgericht ondernemen.

      De opgedane ervaringen aangevuld met de meest recente trends & ontwikkelingen heb ik vertaald in mijn in 2019 uitgebrachte management boek.