Geachte lezer,

2015 is door The Best CRM uitgeroepen als het jaar van de klant!

Alweer de laatste CRM update van 2015. Met in deze update, veel nieuws over klantgericht ondernemen: Customer Experience voor B2B. Online CRM, online succes! Verder kan je in deze update kennismaken met het unieke concept “Real life klantgericht ondernemen”. Tenslotte in deze update, de laatste ontwikkelingen met CRM systemen: in de rubriek uitgelicht, MS Dynamics CRM 2016.

Lees snel verder en veel inspiratie!

Met enthousiaste groet,

Edwin J. Best RB

The Best CRM

Customer Experience B2B, de basis op orde!

Klantervaring staat steeds vaker hoog op de agenda binnen business-to-business (B2B) organisaties. Customer Experience Management (CEM) drijft loyaliteit met zakelijke klanten en loyaliteit drijft weer de essentie van CRM: het aangaan van – wederzijds – lange termijn profijtelijke relaties. Terwijl diverse onderzoeken aantonen dat veel B2B organisaties nog volop bezig zijn om het fundament op orde te krijgen: “Basis CRM”. Wat is Basis CRM, wat is CEM? Hoe te komen van BasisCRM naar CEM? Lees snel verder!

Post Customer Experience B2B, de basis op orde!>> 

Ontwikkelingen CRM systemen

CRM systemen hebben in de afgelopen jaren grote ontwikkelingen doorgemaakt: op het vlak van de user interface, connectiviteit, mobiliteit en sociale media. Deze ontwikkelingen lopen parallel met de opmars van respectievelijk het gebruik van smartphones, tablets en social media. Wat zijn de ontwikkelingen bij grote CRM vendors als Oracle CRM, SalesForce, MS Dynamics CRM en SugarCRM? In deze Update wordt beschouwd Microsoft Dynamics CRM.

Post MS Dynamics CRM, korte reis van de 2011 naar de 2016 versie>>

In een eerdere update is SugarCRM onder de loep genomen, Post SugarCRM versie 7>>. In de volgende update worden Oracle CRM en SalesForce onder de loep genomen.

Het jaar van de klant: Real life klantgericht ondernemen. Een tastbare ontwikkeling in klantgerichtheid! 

In samenwerking tussen Ver-Leiders en de The Best CRM is er een unieke werkvorm ontwikkeld om de mate van klantgerichtheid treffend te ervaren. Deze ervaring vormt het vertrekpunt om de gewenste verandering in klantgerichtheid op gang te brengen.

Real life klantericht ondernemen>>

Online CRM, online succes!

Online CRM wordt nog beperkt toegepast in het bedrijfsleven. Dit terwijl het een fantastische tool is om efficiënt en effectief online leads te genereren. In dit artikel gaat gastblogger Frank Husmann in op wat online CRM is en biedt een concrete tool om hier direct mee aan de slag te gaan. Lees snel verder

Post Online CRM, Online succes!>> 

Meer weten?

Neem met mij contact op: contactformulier>>

 

The Best CRM.

Passionate about delighted customers

 Nieuwsbrief The Best CRM