Geachte lezer,
De laatste CRM update voor de zomervakantie. Met in deze update:
- Het CRM Groeimodel. Van CRM via Customer Experience naar Customer Centric.
- De Gouden CRM Driehoek. De 4 te nemen hordes voor succesvol CRM.
- In de rubriek uitgelicht, ZohoCRM.
Lees snel verder!
Met enthousiaste groet,
Edwin J. Best RB
The Best CRM
Van CRM via Customer Experience naar Customer Centric.
Het CRM groeimodel met de verschillende CRM waardestrategieën. Wat is de essentie van ieder van deze waardestrategieën? Met welke strategie onderscheidend klantgericht ondernemen? Hoe komen we van A naar Beter?
Post van CRM via Customer Experience naar Customer Centric>>
Uitgelicht ZohoCRM
Middel en doel, het CRM systeem als onlosmakelijk “middel” voor het “doel”, de CRM strategie. In deze uitgelicht ZohoCRM. Wat is het DNA van ZohoCRM, wanneer ZohoCRM in te zetten?
Eerdere CRM updates: BPM Online CRM>>, ArchieCRM>>, SuperOffice CRM>>, Oracle CRM>>, Microsoft Dynamics CRM>> (update met het 365 licentiemodel) en SugarCRM versie 7>>.
SalesForce volgt in een volgende update.
Succesvol CRM. De vier te nemen hordes.
De Gouden CRM driehoek voor succesvol CRM. Wat zijn, gekoppeld aan deze driehoek, volgens een recent onderzoek de vier te nemen hordes voor succesvol CRM? Op welke wijze zijn deze hordes te nemen?
Post Succesvol CRM, de 4 te nemen hordes>>
Update CRM management boek
In de komende jaren breng ik mijn CRM management boek uit. Het script is inmiddels in concept klaar. Centraal staat de nieuwe werkelijkheid in klantgedrag en de inzet van technologie om hier op in te spelen. Hieraan gekoppeld, op welke wijze een CRM strategie te bepalen en deze met succes invoeren en doorvoeren.
Hierover van gedachten wisselen, welke onderwerpen mogen niet ontbreken of zelf een bijdrage leveren? Laat het mij weten! Via WA, email, chat of een belletje. Ik kijk uit naar je reactie!
*** Meer weten over CRM en klantgericht ondernemen? ***
Meer weten?
- Inschrijven voor de nieuwsbrief>>
- Contactformulier>>
- Deze post delen: