Geachte lezer,

2015 is door The Best CRM uitgeroepen als het jaar van de klant!

In deze update, veel nieuws over klantgericht ondernemen anno 2015: in een post worden 7 tips uiteengezet om vandaag de dag effectief en efficient klantgericht te ondernemen. Ronald Schouten zet in zijn post “Verrassende Verbindingen”, uiteen dat persoonlijk leiderschap het fundament vormt voor klantgericht gedrag. In deze update kan je verder kennismaken met het unieke concept “Real life klantgericht ondernemen”. In de rubriek “uitgelicht” wordt ingegaan op CRM voor trainings- en opleidingsburo’s anno 2015. Tenslotte in deze update, de laatste ontwikkelingen met CRM systemen.

Lees snel verder en veel inspiratie!

Met enthousiaste groet,

Edwin J. Best RB

The Best CRM

Het jaar van de klant: 7 tips om anno 2015 klantgericht te ondernemen

De economie klimt uit het dal, investeringen nemen weer toe. De ontwikkelingen met het Internet & Social Media gaan razend snel. Klanten zijn vandaag de dag bewust en kritisch. Op welke wijze we de klant vandaag de dag bedienen hangt meer af van de context, dan van transacties. Met al deze ontwikkelingen, de klant centraal blijven stellen: Post 7 tips om anno 2015 effectief en efficiënt klantgestuurd te ondernemen>> Een aantrekkende economie, vier groeistrategieën voor klantgerichte, bedieningsconcepten>>

Het jaar van de klant: met persoonlijk leiderschap klantgericht gedrag realiseren

Post van gastblogger Ronald Schouten. Een verrassende, persoonlijke kijk en visie om met persoonlijk leiderschap klantgericht gedrag te realiseren. Post verrassende verbindingen>>

Het jaar van de klant: Real life klantgericht ondernemen. Een tastbare ontwikkeling in klantgerichtheid! 

In samenwerking tussen Ver-Leiders en de The Best CRM is er een unieke werkvorm ontwikkeld om de mate van klantgerichtheid treffend te ervaren. Deze ervaring vormt het vertrekpunt om de gewenste verandering in klantgerichtheid op gang te brengen. Real life klantericht ondernemen>>

Rubriek uitgelicht: Best practise “CRM voor trainings- en opleidingsburo’s”

De markt voor private trainings- en opleidingsbureaus is volop in beweging en kent veel dynamiek. Met al deze hectiek, de klant centraal blijven stellen om – vandaag en morgen – succesvol te opereren. Hoe organiseren we een klantgerichte “trainingslogistiek”? Wat zijn de Trends & ontwikkelingen in de branche? Post CRM voor trainings- en opleidingsburo’s 2015>> 

Laatste nieuws: CRM Systemen

SugarCRM nieuws: Sneak preview SugarCRM versie 7.6: innovaties met mobiel, dashlet voor de reis van een klant (Post customer journey>>), Business Proces Management (Enterprise editie): SugarCRM versie 7.6 (in het Engels) >>  Meer weten over SugarCRM? Post, uitgelicht SugarCRM>> ZohoCRM informatie: aan de slag met ZohoCRM>>

Meer weten over CRM pakketselectie, CRM all in one of een CRM systeem training>>?  

Nieuwsbrief ontvangen of meer informatie?

The Best CRM.

Passionate about delighted customers

  Nieuwsbrief The Best CRM