Geachte lezer,

De 2e update van 2020 met de volgende onderwerpen:

  • mijn nieuwe branding en huisstijl
  • successful CRM & Cx Strategies and Organisational Behaviour Management
  • 5 CRM Trends for 2020: Simpler, stronger, smarter
  • Gulf Customer Experience Awards 2020 overall winner, RAKEZ’s CX Transformation Journey
  • Klantgericht ondernemen anno 2020. Wat zijn de laatste CRM & Cx ontwikkelingen?

Veel inspiratie!

Met enthousiaste groet,

Edwin J. Best RB

Nieuwe branding en huisstijl

Alhoewel in de praktijk CRM en Cx veelal gescheiden vakgebieden zijn, benader ik deze vakgebieden integraal. Mijn visie en tevens de titel van mijn management boek ‘Succesvol klantgericht ondernemen – je CRM in lijn met customer experience voor betrokken klanten en medewerkers’.

Vanuit deze benadering heb ik de The Best CRM en The Best Cx samengevoegd en gerebrand als Edwinbest.nl. Kijkje nemen?

Successful CRM & Cx Strategies and Organisational Behaviour Management

Samen met Joost Kerkhofs heb ik een artikel geschreven voor Cx world. In dit artikel ga ik in op een integrale CRM en Cx benadering. Joost gaat in op Organisational Behavior Management (OBM) en op welke wijze OBM is toe te passen bij het realiseren van een succevolle CRM en Cx business change.

5 CRM Trends for 2020: Simpler, stronger, smarter technologie

Wat is de visie van de grote CRM en Cx spelers op 2020? In deze post neemt Marjolein de Wit van SAP Cx je mee met wat SAP ziet als de belangrijkste CRM trends voor 2020.

Gulf Customer Experience Awards 2020 overall winner, RAKEZ’s CX Transformation Journey

Wat kunnen we leren van de allerbeste? In the Customer Experience Awards 2020 RAKEZ attained a gold award in the category of ‘Customers at the Heart of Everything’, silver award for ‘CX Team of the Year’, and ‘Overall Winner’. Doaa Besaiso – RAKEZ Customer Experience Projects Officer – shares the RAKEZ story.

Klantgericht ondernemen anno 2020. Wat zijn de laatste CRM & Cx ontwikkelingen?

Traditie getrouw, mijn visie op CRM en CX voor 2020.