Beste lezer, de derde update van 2019 met de volgende onderwerpen; alles over mijn management boek ‘Succesvol klantgericht ondernemen’, succesvoller ondernemen dankzij een meertalig CRM, update technologie. Veel inspiratie!
Lees snel verder

Succesvol klantgericht ondernemen

In september heb ik mijn management boek ‘Succesvol klantgericht ondernemen – je CRM in lijn met customer experience voor betrokken klanten en medewerkers’ uitgebracht. In dit boek schets ik de stappen die leiden naar een succesvolle combinatie van techniek (CRM) en klantbeleving (customer experience):

Zelf aan de slag? Op basis van dit boek heb ik een fasterclass en materclass succesvol klantgericht ondernemen ontwikkeld. De fasterclass is op basis van een open inschrijving en de masterclass is op basis van incompany: 

Succesvoller ondernemen dankzij een meertalig CRM

Op 26 september was het de Europese Dag van de Talen. Je zult je afvragen: ‘wat heeft dit met CRM te maken’. Eigenlijk heel veel. We begrijpen elkaar namelijk dankzij taal, ook al spreken we niet allemaal dezelfde taal. Diversiteit aan talen doet commerciële mogelijkheden toenemen en verrijkt de werkvloer. Een meertalig CRM zorgt ervoor dat je je klanten kan bedienen over taalgrenzen heen, medewerkers (kennis) in huis kan halen ongeacht hun taalachtergrond én tegelijk uniforme bedrijfsprocessen kan blijven handhaven.

Gastblogger Arno Visser van Efficy CRM neemt je mee. Post: > (opent in een nieuwe tab)”>Succesvoller ondernemen dankzij een meertalig CRM>>

Update technologie

In deze update staat > (opent in een nieuwe tab)”>Efficy CRM>>> (opent in een nieuwe tab)”> in de spotlight.

Posts van CRM systemen in eerdere updates; Archie CRM (post>>), BPM Online ((post>>

Marketing automation posts in eerdere updates: Marketing automation platform Spike van Measuremail (> (opent in een nieuwe tab)”>post>>).

Meer weten