The Best CRM® Update mei 2016
Geachte lezer,
Ter inspiratie, CRM Update mei 2016. Met in deze update:
- CRM anno 2016.
- CRM Metrics, CRM Business & Gedrags KPI’s.
- In de rubriek uitgelicht, Oracle CRM.
Lees snel verder!
Met enthousiaste groet,
Edwin J. Best RB
The Best CRM
De CRM update automatisch ontvangen met 4 keer per jaar het laatste CRM nieuws? Klik hier>>
CRM anno 2016
Wat zijn de trends en ontwikkelingen met CRM anno 2016. In deze post ga ik in op: human 2 human, de mens in een organisatie staat centraal en niet de organisatie. Verder ga ik in op klantervaring anno 2016 waaronder het bieden van een excellente klantervaring met online en offline services. Tenslotte de noodzaak van een klantgerichte samenwerking tussen marketing en sales.
Ontwikkelingen CRM systemen
CRM systemen hebben in de afgelopen jaren grote ontwikkelingen doorgemaakt: op het vlak van de user interface, connectiviteit, mobiliteit en social media. Deze ontwikkelingen lopen parallel met de opmars van respectievelijk het gebruik van smartphones, tablets en social media. Wat zijn de ontwikkelingen bij grote CRM vendors als Oracle CRM, SalesForce, MS Dynamics CRM en SugarCRM? In deze CRM Uitgelicht: Oracle CRM.
Post Oracle CRM meer dan CRM. Het digital CE platform>>
Eerdere CRM updates: Microsoft Dynamics CRM>> en SugarCRM versie 7>>.
SuperOffice CRM en SalesForce volgen in een volgende update.
Succesvolle CRM invoering met CRM metrics
In deze post ga ik in op de succesfactoren bij de invoering van CRM. Focus op zowel ICT systemen & processen als de juiste aandacht voor de gedragskant: CRM metrics zijn zowel business als gedrag gedreven KPI’s. In deze post alle ins en outs van CRM metrics, business, CRM gebruik en gedrag.
Post Succesvolle CRM invoering | CRM metrics>>
The Best CRM.
Passionate about delighted customers