Customer Relationship Management (CRM) is actueler dan ooit. De klant stelt vandaag de dag hoge eisen aan een bedrijf of instelling. Worden de klant verwachtingen niet waar gemaakt, dan stroomt de klant weer uit. De consequenties van een uitstromende klant zijn groot, zowel voor het resultaat als de reputatie.
In deze whitepaper “Succesvol CRM op basis van een strategie voor de “C”, “M”met als kloppend hart de “R”: wederzijds profijtelijke lange termijn Relaties.
- Whitepaper als PDF: CRM Strategie | De “C”, “R” en “M” uiteengezet>>.
- Whitepaper als SlideShare: Link SlideShare Whitepaper CRM strategie op basis van de C, R en M>> (of knip en plak de url: http://www.slideshare.net/EdwinJBest/whitepaper-the-best-crm-crm-strategie-op-basis-van-de-c-r-en-m.)
Vanuit de PDF zijn de doorklik links toegankelijk, met de SlideShare weer niet.
Meer weten?
- Stuur een CRM chat, vul het contactformulier in, bel of stuur een mail.
- Zelf aan de slag met een CRM strategie en deze succesvol implementeren: een jarige CRM opleiding>>
- Delen van de informatie: