Je winkelwagen is momenteel leeg.
Edwin Best CRM & Cx
Succesvol klantgericht ondernemen
Je CRM in lijn met Customer experience (Cx) voor betrokken medewerkers en klanten.
Home » Winkelmand
Zoals gezien bij
Vertrouwd door





Edwin Best CRM & CX Nieuwsbrief
Blijf op de hoogte.

The Best CRM management boek
Succesvol klantgericht ondernemen.
Sinds 1 oktober 2009 realiseer ik samen met klanten & business partners consultancy trajecten op het vlak van CRM, Customer experience en klantgericht ondernemen. De opgedane ervaringen aangevuld met de meest recente trends & ontwikkelingen heb ik vertaald in mijn in 2019 uitgebrachte managementboek.

Global Cx journey around the world
1 april 2022 ben ik 12,5 jaar actief als ondernemer in de CRM en Cx business. Om dit te vieren heb ik samen met 12 Cx consultants over de gehele wereld een inspiratiereis geschreven. Dit in de vorm van een PDF: Global Cx journey around the world (Engels).